вторник, 30 октября 2012 г.

Модуль 4 рефлексія

        Сьогодні я познайомився с відмінностями між підсумковим і формуючим оцінюванням. Використання формуючого оцінювання не нове в педагогічній діяльності, але в більшості випадків вчителі роблять це на підсвідомому рівні, іноді не розуміючи всього не і не використовуючи всі можливості такого оцінювання в повній мірі.
         Я зрозумів поняття "навчальні потреби учнів", але так повністю і не навчився, як їх оцінювати в випадках, коли йдеться мова про кардинально нову для дітей тему, коли учні вперше знайомляться з абсолютно новими для себе знаннями і ще не мають потрібного багажу знань.
          Я навчився створювати та завантажувати документи Google. Було дуже цікаво.



Комментариев нет:

Отправить комментарий